2013. március 24., vasárnap

Díj 3 *-*

El sem hiszem! egy nap allatt 2 díj! ez csodás! nagyon szépen köszönöm BriAnnának


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.) 


11 kérdés:
1.)Kedvenc tantárgy? Talán matek? [nam azért mert stéber lennék hanem mert laza óra]
2.)Ismered a GoodLike-os srác videóit? nem
3.)Megnéznéd a Spring Breakers-t? - sztem nem
4.)Rihanna vagy Beyonce? -Rihanna ;)
5.)Vannak képek a faladon? - HOGYNE!! :D /ha a poszter annak számít, akkor nagyon sok :D /
6.)MTV vagy VIVA? - VIVA 
7.)Sportolsz? Mit? Szereted? Táncolok
8.)Oldaltáska, vagy hátizsák az iskolában?ha sok a köny hátizsák, ha nem például pénteken akkor oldaltáska.
9.)Milyen idegennyelvet tanulsz? - Francia
10.)Miért szereted a blogolást? - Sokszor ki kell, hogy fejezzem magam valamivel ezért elkezdtem naplót írni. barátnőm "véletlenűl" bele olvasott és ajálta a blog írást. nekem bejött és még most is csinálom és mivel szerintem ez olan mint a napló írás amit szeretek ezt is szeretem
11.)Tavasz, vagy nyár? -Tavasz és nyár között XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése