2013. március 4., hétfő

Kilencedik fejezet ~ Jennette

Jó most nem normálisnak tarthatok, hogy ilyen hamar hozom a részeket, de hisz ez a jó nem? Na, de ha komiztok akkor még hamarabb talán még az nap jön a rész tehát komizzatok és szavazatok és iratkozzatok fel! Na de itt a rész:

Kilencedik fejezet

Amy
(ZENE)


Valami a nyakamon landolt. Kinyitottam a szemem és egy kórteremben találom magam. Körbe pillantok. Ekkor veszem észre, hogy valaki van még rajtam kívül a kórteremben, mégpedig Niall, aki csillogó szemekkel néz rám. Megrázom a fejem, hogy tisztázzam biztos-e hogy amit látok való. De sajnos az.
 - Mi történt velem Niall? – kérdeztem, és felültem az ágyon.
 - Valaki meglőtt téged és ott hagyott, te meg elájultál, mert túl sok vért vesztettél, és csak ma reggel találtak meg téged, de most már minden rendben. – mosolygott rám. Nekem minden az eszembe jutott. Ahogy Jacques* karjaiban összeomlok és minden elsötétül körülöttem. Niall telefonja csörög…
 - Aha… Igen… Persze nincs baja… Most ébredt fel… Oké őt is felhívom… Rendben… Akkor a fotózáson, szia. – mondta a telefonba a szavakat. – Most pedig felhívom Mara –t, hogy felébredtél. - fordult felém. Ezután kiment a kórteremből és egy pár perc múlva vissza is jött egy orvos társaságában.
 - rendben Miss. Steef ma még bent tartjuk, még kell vért adnunk önnek, ha holnapra sikerül teljesen pótolnunk, akkor mehet. – Itt Niall –hoz fordult. – Ön mehet is.
 - Mi? Niall hova mész? – rémültem meg. Nem akartam egyedül maradni.
 - Vért adni megyek. – mondta mintha ez természetes lenne.
 - De miért? – még mindig nem értettem az egészet.
 - Mert kell neked vér. – mondta ezt is tök természetesen.
 - De akkor… akkor nem leszel magadnál és a fotózás nem fog jól sikerülni.
 - Nyugi addig van 5 óra és már nem kell sok. – mosolygott és kiment. Én meg ott maradtam egyedül. Szerencsémre volt egy újság az asztalon. Bele lapoztam. És mit nem látok? Én és Niall a Címlapon. A főcím pedig: Niallt, a One Directin sztárját a minap egy ismeretlen lánnyal látták. A kép, ami meg alatta volt az az a kép ami., akkor készült, amikor a Nando’s –ban az a két csaj felidegesített. Az egész cikk körülbelül arról szólt, hogy Niall egy ismeretlen lánnyal, aki igazából nem is ismeretlen, mert ő lett a 2. helyezett a Divat gálán az első randijukat töltötték el tegnap előtt. Kicsit felidegeztem magam, de rájöttem, hogy nincs baj addig, amíg ki nem derül, hogy kórházban vagyok. Bekapcsoltam a tévét, de nem volt jó ötlet, mert most is Niall –ról volt szó. A bemondó csaj megszólalt.
 - Üdvözöllek titeket itt a Star World – ben! És kezdjük az exkluzív-val. Niall anyukája kórházban van! – hogy mi? Nem az én vagyok nem az anyukája. Még is mit képzelnek ezek magukról? – Niall rokonai 2 napja mentek haza, de Niall anyukája itthon maradt. Azt rebesgetik, hogy a nő elájult, amikor megtudta, hogy Fia egy lánnyal randizik. Megpróbálunk ma a fiatal énekessel interjút készíteni. – na, ne! Ezt már nem! Azonnal kikapcsoltam a tévét. Nem tudtam mit csinálni. Az újságban és a tévében is csak pletykák terjengtek rólam. Egy 10 perc elteltével visszajött Niall és vele jött Mara meg egy nővér.
 - Jaj, hugi annyira megijesztettél! – szaladt oda hozzám Mara.
 - Ez az utolsó infúzió. – mondta a nővér és kiment.
 - Nyugi van! Minden rendben csak az a baj, hogy terjeng egypár pletyka rólunk, Niall –al. – mondtam.
 - Igen hallottam azokról. Majd meg fognak interjúvolni. – ült le Niall. De ez így nem lesz, jól ki kell, innen mennem nem akarom, hogy miattam terjengjenek az anyukádról tök alaptalan pletykák.
 - Neked most az a legfőbb, hogy aludj, rendben? – mondta Mara. – de nekem most mennem kell.
 - Rendben akkor pihenek. – és csodák csodájára nagyon hamar el is aludtam. Arra ébredtem, hogy kiabálás jön az ablakomból. Felkeltem és megnéztem jobban. A kórház előtt vagy 100 paparadzi és egyetlen egy emberre koncentrálnak… Niall –ra. Szerencsémre a ruhám még tegnapról rajtam volt. Egyből a bejárat felé mentem és kivágtam az ajtót, erre mindenki rám figyelt… Még Niall is.
 - Amy te miért vagy itt? – nézet rám Niall.
 - Elnézést, de az én kérdésemre választ kérnék. Milyen állapotban van az anyukája? – mondta egy ember.
 - Az anyukája tökéletes állapotban van! Én vagyok az, aki itt volt! – kezdtem felemelni a hangom.
 - Amy, még nem vagy százszázalékos állapotban nem szabad, hogy felmenjen a vérnyomásod! És hol van az infúzió? - aggodalmaskodott Niall.
 - Ő lenne a barátnője? – kérdezte egy másik paparadzi.
 - Nem, nem vagyok, a barátnője csak jó barátok vagyunk. De tessék tisztáztuk a dolgot most me… het… nek… - És újra elsötétült előttem minden.

Niall

 - Nem, nem vagyok, a barátnője csak jó barátok vagyunk. De tessék tisztáztuk a dolgot most me… het… nek… - és Amy összeesett. Még gyorsan elkaptam.
 - Kellett maguknak ez?! Már megint elájult. – kiáltottam rá az emberekre. – Most meg kérem, menjenek. – és bevittem a kórterembe. Ekkor az orvos is megjött.
 - Nyugalom nincs nagy baj ez csak időleges ájulás. Hamarosan felébred. – mondta az orvos. Bekötött egy infúziót és elment.
 - Nem hiszem el, hogy megint miattam ájult el! Talán mégsem kéne vele találkoznom, de meg akarom ismerni. – mondtam magamnak. Már egy ideje üldögéltem Amy mellet, amikor kinyitotta a szemét.
 - Mi történt? – ült fel szép lassan.
 - Semmi különös csak elkezdtél ordibálni a paparadzikkal és felment a vérnyomásod és elájultál.
 - Oh… és mikor mehetek ki ebből a fránya kórházból?
 - Nem tudom, de most szerintem menyünk ebédelni. – és felhúztam az ágyról. Ma még tényleg nem evett semmit. Lementünk az ebédlőrészre és mikor belépünk Amy lefagy egy fél percig bámul maga elé és hirtelen el kezd futni egy szőke lány felé.

Jennette

Éppen a kórházban ettem az ételt. Azért voltam kórházban, mert az ICarly külön kiadásának a forgatásán lesérültem és valamiért nem luxus ellátást adtak, hanem ide küldtek. De jobb is, hogy itt vagyok, mert az ajtóban megláttam Niall –t régi barátom egy régi forgatásról és Amy –t, akivel még általános elején jártam egy osztályba. Egy kis ideig néztük egymást aztán Ő elkezdett felém futni.
 - Jennette! – kiáltotta. Kicsit furán éreztem magam, mindenki minket nézett és tuti, hogy Amy –t is.
 - Amy vigyáz! – kiáltott utána Niall. Ezek szerint együtt vannak.
 - Jennette, Jennette! – futott még mindig Amy és a végén a nyakamba ugrott.
 - Jó nyugi Amy! Kérlek, mindenki minket néz! – csitítottam.
 - Jó, de már 6 éve nem láttalak csak a tévében. – ekkor már Niall is ott volt, akivel csak két arcra puszival köszöntöttük egymást. – Ti ismeritek egymást? – nézett ránk furán barátnőm.
 - Igen. Már szerepeltünk az ICarly –ban.
 - De jó! És meddig maradsz?
 - Nem tudom körülbelül egy két hétig. Hahó, figyelsz, te egyel talán rám. – valamit nagyon nézett a távolban. Pontosabban egy fiút…

[*ejsd: Zsákk]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése