2013. március 24., vasárnap

Díj 2

A második díjam! Nagyon szépen köszönöm Bianca H. T. ~ nek!


Szabályok:
    -Ha megkaptad készíts róla bejegyzést
    -Írj magadról 11 dolgot
    -Válaszolj a 11 kérdésre
    - Írj 11 kérdést
    -Küldd tovább 5  embernek 

Írj magadról 11 dolgot:


  1. Szeretek rajzolni.
  2. Nem ez az első blog amit indítottam.
  3. Legnagyobb álmom, hogy eljussak Párizsba.
  4. Francia nyelvet tanulok.
  5. Szeretem a kutyusokat.
  6. Táncolok Hip -hop -ot.
  7. A történet 2 évados lesz valószínűleg.
  8. Ha két évados lesz a történet nem minden féle képpen lesz jó vége az első évadnak.
  9. Budapesti vagyok
  10. Sajnos nincs háziállatom, de nagyon szeretnék majd.
  11. Divattervező szeretnék én s lenni, ugyan úgy mint a történet főszereplője! :)
Válaszólj a kérdésekre:
  1. Mióta írsz blogot? A régit már egy fél éve töröltem, de azt kb. csak 2 hónapig írtam.
  2. Mi a hobbid? A tánc és a rajz.
  3. Cserélnél valakivel testet? Attól függ.
  4. Kedvenc blogod: http://whereiwentwronglife.blogspot.sk/
  5. Ha lehetne egy saját városod, hogyan neveznéd el? Silla vagy felhővár :)
  6. Ha most bárhol lehetnél, hol lennél? Londonban vagy a barátnőmnél. 
  7. Játszol hangszeren? Ha igen, milyenen? Nem sajnos nem pedig szeretnék gitározni
  8. Kinek mondtad utoljára, hogy 'hülye'? Talán az egyik osztálytársamra
  9. Kit ölelnél meg a legszívesebben? Az apukámat.
  10. Miért sírtál utoljára? A miatt, hogy suliba kell mennem :)
  11. Min nevettél utoljára? A barátnőmön.
Írj 11 kérdést:
  1. Mi a beceneved?
  2. Hány éves vagy 
  3. Mióta blogolsz?
  4. mit éreztél mikor megkaptad a díjat?
  5. Olvasod a blogom?
  6. Honnan jött az ihlet a történethez?
  7. Miért sírtál a legutoljára?
  8.  Mi a kedvenc számod? linkeld.
  9. Mit néztél/hallgattál utoljára?
  10.  j árnál Jim Parsons -al?
  11. Mi a véleményed a One Directionról?
Akiknek továbbküldöm:

2 megjegyzés: