2013. február 22., péntek

Meglepetés!

Sziasztok!
Ez most itt egy meglepetés bejegyzés! Még pedig azért mert  ma van a szülinapom! Tehát most én ajándékozlak meg titeket azzal, hogy akik ehez a bejegyzéshez a hónap végéig komentelnek azok közt kisorsolom azt, hogy melyikük szerepljen a történetben. Vagyis mondjuk Pál Anna megnyeri akkor ő olyan néven és olyan külsővel szerepelhet a történetben amilyennel csak akar. Egy kisebb, de jelentős szerepet fog kapni ez a személy! Tehát komentre fel!

Amúgy láttátok a One Direction új klipjét? Nem? Akkor katt ide: [KATT]



 Most láttam ezt a képet google-n menjetek rá és állítólag ki írja azt hogy boldog születés napot Fanni. De hisz az én vagyok! És honnan tudja a születés napomat meg a nevemet? Ti értitek, mert én nem! 
Frissiétés: Rájöttem, hogy a google profilomba be van táplálva a születés napom és ezért csinálta nekem ezt a google, mert mikor rá katintottam az én profilom jött be. De kedves a Google! :)
Oh nem nem mindenkinek irja ki csak nekem és nekem is akkor hogy, ha be vagyok jelentkezve. De akkor is kedvessek! :) 
Üdvözlettel: Fantasy!
Ja és a cseréket még ma kirakom, bocs, hogy eddig még nem voltatok kint!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése