2013. február 28., csütörtök

Csak Úgy

Sziasztok!  Nagyon nagyon szépen köszönöm, hogy jött még egy feliratkozó és ha neked is tetszik a blog, te is íratkoz fel! Most azért írok mert fontos kérdezni valóm van és nem akarom majd a fejezetnél húzni az időt. Tehát írok egy új történetett, de mégnem rakom ki blogba, na de a lényeg, hogy egy iker párról szól, de nem tudom a 3 jelölt közűl eldönteni melyik legyen az ikerpár. Tehát kérlek komizzatok  hogy melyik és itt vannak a jelöltek:

 
Claire Holt

Nina Dobrev

Victoria Justice


Előre is köszsönöm ha komiztok. Nekem ez fontos, de nagyon így nagyon, de nagyon örülnék neki ha komiznátok. És az egyik kedves olvasóm blogján Novella verseny van jelentkezni Itt lehet. És az új rész az vasárnap jőn, vagyis inkább ha erre a bejegyzésre összejön 5 elolvastam hamarabb hozom mert már készen vagyok vele igazából, ne de komizni és szavazni, de gyorsan! Hajrá!

3 megjegyzés:

  1. Szia. Ha választani kell, akkor szerintem Claire Holtot rakd be, ugyanis a másik két lány szerintem már túl sok történetben szerepel, és mint minden blognak, ennek is egyedinek kell lennie. Remélem segítettem, puszi.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Persze nagyon sokat segítesz nekem ezzel és igen nekem is ő a legszimpatikusabb csak nem akarom, hogy olyan sztár legyen a főszereplő akit a többiek nem tartanak szimpinek. De nagyon szépen köszönöm. És nem lenne kedved felíratkozni a blogra? :)

    VálaszTörlés